queenobscene

Party

Kategori: Party

Igår drog jag iväg till Helsingborg för att fira Madde & Elin som nyss fyllt 18! :) En hemmafest i ett fint hus med många trevliga människor. Kass musik men bra stämning! Haha.

Jag hade på mej mina nya skor, som är en storlek för små. Vad gör det? tänkte jag när jag köpte dom. Svaret på den frågan fick jag igår. AJ AJ AJ. Skoskav x 100000000000..! Madde fick ge mej en piggy back ride till bussen när det var dags att dra oss ner mot stan & Metalbaren. 

Hoppade av bussen, tog av mej skorna och gick i bara strumpor hem till pappas lägenhet och bytte skor. Good god vad skönt, hahaha.



Efter skobytet traskade jag ner i stan & mötte upp dom andra på Metalbaren. Dom spelade mycket bättre musik än vanligt, så det blev röj!!! Haha. Blev en sväng till Lila efter att Metalbaren stängde, sen tog jag bussen hem 03.36. Väl hemma satte jag mej och kollade på Sex and the city till klockan halv sex, hahaha. Gött!

Kommentarer

  • Sussi säger:

    hej sötaste!
    glömt mig? :( vi hörs aldrig av och ses aldrig... Börjar ju sakna dig snygging!<3

    2012-06-18 | 00:44:35

Kommentera inlägget här: