queenobscene

14.16

Kategori: Everyday life

Hello :) Idag var det riktgt jobbigt att ta sej upp ur sängen.. Somnade vid halv två igår och vaknade klockan sju imorse och vågade inte somna om, skulle upp kvart i åtta egentligen men var så stressad typ för vi skulle göra nationella provet i engelska.. Så jag låg och stirrade på taket i 45 minuter haha.

Provet var aslätt, tog bara en halvtimme att göra. Stack från skolan efter det, så skönt! Jag och min pojkvän skulle sova i hans mormor och morfars hus (dom är ute på äventyr), så jag tog bussen ill rydebäck och längtade hem till att få slänga mej i sängen igen. När jag hoppat av bussen insåg jag att jag inte hitade dit!!! Hahaha, jag hittade till bussen igår men fan inte från bussen och dit igen. Så jag yrade rundor i rydebäck, där allting ser likadant ut, i en HALVTIMME. Seriöst, en halvtimme. Ringde min pojkvän flera gånger, men han sov.. Såklart. Hahaha, kände mej så jävla dum.. Men till slut hittade jag! Woop woop!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: