queenobscene

Friday

Kategori: Party

Min fredag började på Sillen & Makrillen, som kan vara världens mysigaste ställe, med två glas vin. Efter det drog vi oss till vårt standardställe Metalbaren, men det var helt jävla dött. Tapaz blev det då istället, men där var helt fullproppat (folk stod tillochmed och köade utanför..) så vi gick in på Shakespeare & tog varsin tequilashot! Ay ay ay! Haha. 
 
Efter ett tag gick vi tillbaka till Tapaz igen för att kolla om man kanske kunde klämma sej in (jag menar, ölen kostar bara 25 spänn, då kan det vara värt att trängas lite) & det kunde man! Inne på Tapaz träffade jag gamla vänner som jag inte sett på 2-3 år! Helt sjukt. Så jävla roligt att träffas igen, allt kändes fortfarande som vanligt liksom. Gött gött gött.
 
Hängde med dom till Cardinal, för en av mina vänner hade gjort någon film till dom, så han + vänner fick komma in gratis. Vi lyckdes dock tappa bort folk på vägen dit, så det var bara jag och en till som gick in på Cardinal, haha. Väl inne kände jag mej så jävla felplacerad, hahah. Alltså, det var folk med backslick överallt som gav en skumma blickar & världens högsta ravemusik hahaha. Beställde en öl & gick ut på rökrutan (som man för övrigt var tvungen att köa för att komma ut till..) och satt där & snackade med en sjukt trevlig tjej! 
 
Tog bussen hem vid halv fyra & slängde mej i sängen så fort jag kom hem. Jävligt rolig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: