queenobscene

Megabalen

Kategori: Party

Igår var det som sagt bal för alla treornapå min skola, MegaMusik. Var en fin kväll med klassen och alla underbara lärare. Imorgon tar vi studenten efter 3 roliga år. Kommer sakna Mega. Världens bästa skola.
Såhär såg jag ut igår. Temat för balen var regnbåge, tyckte jag lyckades förmedla det. Eller..? Haha.

Fina megalärare och treor.

Min fina Madde <3

Jag och Hampus <3 
 
David, Mårten och jag :P Ehehe.

Snygga som fan.

Fina Kalle..!

Madde och jag <3

Jag, Hannie och William ;D

Massagetåg? Haha. Alfred, Björn och Hampus

Lärarna hade skrivit en låt med varsin vers om alla i klassen. Jävligt roligt, hihi..!
 
 
En fin kväll. God mat & fina telegram & tal från klassen. Kvällen och dom 3 året på Mega gick alldeles för snabbt, som det alltid gör. Tack allihopa..!
 

Kommentarer

  • Maddzz säger:

    <3!!!!!!!

    Svar: Haha va..?
    queenobscene

    2013-06-16 | 01:57:39

Kommentera inlägget här: