queenobscene

JAA! Amen, hallelujah osv

Kategori: Music

Veckans (månadens? årets?) bästa nyhet:
LYCKA! Förmodligen världens bästa band, alla kategorier. Har haft ångest eftersom att jag dumt nog inte köpt biljett till varken spelningen i Köpenhamn eller Stockholm. Fråga mej inte varför, jag har fan ingen aning. Virrig? Mentalt instabil? Både och förmodligen. Nu är mitt Sabbath-dilemma förhoppningsvis (snälla hårdrocksguden, låt detta vara sant) löst och den 6e juni kommer jag att befinna mej i mitt älskade Norje Boke, på fantastiska Sweden Rock och se världens bästa Black Sabbath.
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    DET VORE JU HELA JÄVLA FANTASTISKT!!

    Svar: DET BLIR AV!!!!! Sweden Rock bekräftade det idag!!!!!!!!!!!! Åhåhåhååå. Nu får ingen av legenderna gå och dö eller något sånt tramsigt bara. *knock on wood*
    queenobscene

    2013-11-11 | 05:58:19
    Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se
  • Petronella säger:

    BLEV SÅ GLAD ATT JAG BARA SKREK RAKT UT CAN'T WAIT OCH SEN SE DOM OM TVÅ VECKOR OCKSÅ OH MY ÄLSKAR LIVET

    Svar: HAHA ÅH!!!!! jag skrek också!!!! Satt på tåget, folk kollade konstigt men jag bara log hahaaha. SÅ JÄVLA GÖTT. Ännu bättre nu när Sweden Rock själva bekräftade bokningen idag!!!!!!!! Hallelujah!
    queenobscene

    2013-11-11 | 07:43:52

Kommentera inlägget här: