queenobscene

Life goes on and on and on and on..

Kategori: Everyday life

Är lite seg på bloggfronten. Orkar inte ta bilder, på varken mej själv eller något annat, så det blir kanske lite tradigt här just nu! Orkar inte tjata på vänner & pojkvän: "ta en bild på mej!!" "ameh, ue, ta en till" "HAHA nej vafan, en till.. sista jag lovar!" "...en till bara. jag lovar jag ska se normal ut!". Det blir tröttsamt, nog mest för dom haha. Det får bli text (och bilder jag inte behöver ta själv) just nu. 
 
Igår var jag med min underbara vän med Ellinor på Hamnkrogen & Helsing. Drack ett par glas vin, rökte x-antal cigaretter & pratade om livet, frisyrer & Dave Mustaine. Bara jävligt viktiga grejer helt enkelt.
 
Idag hängde jag med min andra underbara vän Madde & drack te och spelade SongPop. Jag nailade Modern Rap som den true hip-hoparen jag är. Eller? Vad fan hände där liksom. (Så jävla kul spel förresten, spelar ni..? Utmana mej! Zlemmy heter jag!)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: