queenobscene

Home of the free

Kategori: Clothes/shoes/outfits

Idag hade jag på mej mina american tights som jag köpte igår. 99 spänn på New Yorker, vilket kap..! :D Så jävla snygga & sköna som fan..! Grymt.
 
Har spenderat dagen med att gå till banken & fixat så jag kan betala på internet (finally..) och sedan stack jag ner till Hamnkrogen i stan och mötte upp massa vänner! Tog ett par öl & snackade skit, sen drog vi till ett annat ställe i Helsingborg och kollade på fotbollen ett tag. Nu ska jag packa inför imorgon, då jag åker tillbaka till blekinge och ska jobba.. Yay!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    haha åh, har likadana tights! love them :D

    Svar: dom är så jävla snygga! och sköna..! :D
    queenobscene

    2012-06-30 | 00:55:27
    Bloggadress: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här: