queenobscene

Wonderful day

Kategori: Everyday life

Har haft världens härligaste dag idag. Första badet för i år är redan avklarat! Jag & Madde var vikingar som fan och doppade oss!!!! Så jävla nöjd med det. Förra året var jag världens mes, en riktig badkruka, och badade inte alls. Hahahaha fyfan! Efter badet gick jag & Kalle, som fyller 18 idag (vi gratulerar, viiii gratulerar), och köpte lite öl till oss själva & resten utav folket som var med, satte oss och lyssnade på awesome musik och tog det jävligt lugnt.

Senare på kvällen träffade jag ett annat gäng vänner & min älskling. Dom hade med sej öl & vin och bjöd mycket frikostligt. Inget fel med det! Hihi. Är med andra ord väldigt nöjd med dagen..!

Kommentarer

  • Ida säger:

    Heh, doppade mig jag med idag, fast det var fan iskallt :P

    2012-05-23 | 22:57:01
    Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: