queenobscene

2012 - Mars

Kategori: Allmänt

Jag fyllde, äntligen, 18 år!!!! Åh. Var så jävla lycklig hela dagen. Äntligen fick jag gå på krogen, haha! Firade min födelsedag med ett gäng vänner på restaurang Ichiban & sen på diverse uteställen i Helsingborg. En jävligt bra kväll, önskar att jag fick lov att fylla 18 en gång till, haha.
Var modell för Solid Hair under dagen på min 18års dag. Fick gå med träskor på en röd matta/catwalk på Kullagatan mitt i stan. Med bara ben. Cirka 10 grader utomhus. Hahaha, k a l l t, men jätteroligt. Frisörerna & stylisterna på Solid Hair är så otroligt härliga och jag hade så sjukt kul. 
Fest fest fest..! Var ute varje helg i rätt många veckor efter att jag blivit 18, haha. På bilderna är vi påväg till Malmö, kvällen slutade ändå på Metalbaren i Helsingborg framåt natten haha.
Piercade näsan, fyra dagar efter att jag fyllt år hahaha. Hade längtat efter att få göra det sen jag var 10, så lyckan var obeskrivlig. Den är ännu finare nu, med en silverring. Gorgeous! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: