queenobscene

Iron Maiden

Kategori: Clothes/shoes/outfits

Kommentarer

  • ZOOFIE säger:

    SV: Gör det!!!! De är typ helt perfekta :) Mycket snyggare än jenasen i samma stil från typ H&M osv. :)

    2013-07-11 | 13:56:20
    Bloggadress: http://zoofie.se
  • Petronella säger:

    Maiden var så jävla bra att jag bara vill lägga mig ner och gråta i flera tusen miljoner pölar bärandes Steves svettiga svettband som jag krigade mig till :') ABSOLUT DET BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT KAN EJ SLÄPPA DET, Iron Maiden is gonna get us all!

    Svar: HAHAHA!!! Åh, avis. Stod och log hela spelningen åt hur jävla söt Steve är, hahaha. Så djävulskt bra!!!!!!!!!!!! Iron Maiden got us good.
    queenobscene

    2013-07-11 | 14:40:19
  • RockyRoute säger:

    Hahaha, vet inte varför men började banne mig smågarva när jag kom in på din blogg och det enda som fanns var en bild som det stod Iron Maiden på. hahah. behövs liksom inte sägas något mer :D *dålig humor*

    Svar: HAHAHA, åh, jag skrattade när jag läste detta hahahha. Antar att Stockholm var kick aaaaaass?!???
    queenobscene

    2013-07-14 | 18:29:01
    Bloggadress: http://RockyRoute.blogg.se

Kommentera inlägget här: