queenobscene

Summoning the pigs @ Fredriksdal

Kategori: Everyday life

Hahahaa, låter som att jag varit på en Black Metalspelning elle' nå' om man bara läser rubriken, men så är inte fallet. Förra veckan var jag och min vän Ellinor på ett ställe i Helsingborg som heter Fredriksdal, där har dom en massa tuffa djur och annat mysigt.

Ett tufft gammalt apotek!

Vi fick prova på att dreja, fett tufft. Jag var jättedålig på det, man var tvungen att vara så jävla försiktigt, det gick inte gahaha. Men det blev iaf en liten skål typ! Min är den till höger på bilden :)

Hittade mitt drömhus! Åh. Åsgård hette det.

Konstaterade att jag kommer behöva renovera om lite, det verkar varit byggt för någon typ av småfolk, hahaha. Var folk så jävla korta bara för 100 år sen..?
Mmm. Tuff & fin låda i mitt hus.
 
En ponny..!
 
Fina Ellinor & en tuff damm.
 
En küssa. Superfin. Den hade asfet tunga.
 
Fina Ellinor & ett får. Ellifår. Ehehe.

EN RAM! YESSSS.
 
HÄR ÄR EN VIDEO på dom svintjocka (ehehe) grisarna. Asnajs.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: