queenobscene

Is queenobscene alive or is queenobscene dead?

Kategori: Party

See what I did there..?! Hahaha. Mer om "13" någon annan gång. Ville mest bara säga "hej" och "jag lever" och kanske ett litet "förlåt" för att jag bara försvunnit spårlöst från bloggsfären. Efter studentnatten (som avslutades 05.00 hemma hos min pojkvän) så var jag tvungen att kliva upp för att ta tåget 08.15 in till Helsingborg och bli upplockad för resan till Sweden Rock..!!!! Sen var det festivalhimlen i 3 dagar och då har ingen tid för internet. Efter SRF har jag dessutom hunnit med två supah-dupah niiiice studentfester för Philippa och Martin. Har alltså haft jävligt kul och jävligt fullt upp.

Bloggar mer om allt allt allt när jag fått lite bilder från allt, har såklart varit lat med kameran.. Oh well. Hoppas ni har det gött..! 

Bjuder på en lagom suddig bild på mej från Saxons spelning på Sweden Rock (som var AMAZING, såklart). Lycka..!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: