queenobscene

Throwback

Kategori: Clothes/shoes/outfits

Satt och läste igenom min blogg för att se vad jag hade skrivit om i juni förra året. Faa-aan vad det var en bra månad..! Slänger upp ett par bilder :*
 
Var Tinas sminkdocka när hon tävlade i stylist-SM. Såklart vann hon..!! Grymt kul.

Festade i Malmö och bar mina favorittights från BlackMilk..!
 
Agerade levande skyltdocka på ett köpcentrum i Laholm. Så jävla kul, folk blev så rädda när man rörde på sej..
 

SWEDEN ROCK..!!!

 Sebastian Bach klättrade runt på scenen.

Vid ösregn - ta skydd under handikappsplattformen. Funkade asbra..! Jag var sjukt nöjd, med en öl i handen of course.

Vid sol och lagom bra band - ta plats i gräset. Yepp. Vi hade det gött som fan framför Night ranger.
 
Festivalens, och typ mitt livs, höjdpunkt - MÖTLEY CRÜE. Hallefukkinlujah. Längst fram, givetvis. Dränkt i fakeblood av Nikki Sixx, givetvis. 

En outfit. Saknar dessa skorna, RIP awesome boots.
Plåtades för framsidan av HDs bilaga om city tillsammans med modellen Armand och en fet bil.
Finklädd för att fira Moas 18årsdag..! En rolig kväll som fan.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: