queenobscene

Workin' gal

Kategori: Everyday life

Jag har fått jobb i en grym skivbutik här i stan och är asnöjd med det. Jobbade i måndags + halva dagen i torsdags och fick lära mej hur allt funkar av min vän David, som också jobbar i butiken och är den snälle jäveln som rekommenderat mej för chefen. Sköj. Idag, fredag, stod jag helt själv i affären! Lite nervöst igår natt (vaknade ca en ziljon gånger och trodde att jag försovit mej och fuckat upp allt) och imorse vid öppning, men det gick svinbra..! 

Köpte förövrigt världens ballaste Twisted Sister-LP igår på jobbet:
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    grattis till världens, kanske underbaraste, jobb! synd att det inte finns fler skivbutiker här i sverige.. något jag saknar:)

    Svar: tack! är så glad för att jag får jobba i en av få som är kvar. massor med bra grejer & kul kunder!
    queenobscene

    2013-10-16 | 12:02:17
    Bloggadress: http://rockinshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här: