queenobscene

Näskaos

Kategori: Everyday life

AAAAAAAAH. Tog ut min näspiercing innan, för jag har aldrig gjort det förr och ville testa om jag kunde, och sen fick jag inte i den igen..!!!! Asså den är ju konstigt böjd, och det går bara inte. Efter en kvart ringde jag upp en vän som också har piercad näsa, och frågade hur fan man gör. "Bara tryck! Det kommer göra ont som fan, men det går!!" sa hon. Okej, jag testade det. Det gick en varm ilning genom hela näsan, upp till ögonbrynet och jag fick blodsmak i munnen. Eh. Jag slutade trycka efter det.

Försökte lirka in den i en halvtimme, ringde sen min pojkvän i panik: "AHVAFANSKAJAGGÖRADETGÖRSKITONTDENGÅRINTEIIIIIIIIIIIIIIIIIJUUUUUUUU". Han körde hit med ett silverörhänge, i brist på annat liksom, så nu har jag ett örhänge i näsan istället. Ser kanske lite mongo ut men vafan. Får fixa det imorgon, så snabbt som möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: