queenobscene

Festivalsaknad

Kategori: Music

HERREJÄVLAR VAD JAG SAKNAR SWEDEN ROCK. Festival överhuvudtaget, vill vill vill NUUUUU. Dom lyckliga dagarna fyllda med kick-ass musik, fest som fa-aan och sköna människor överallt är fan det bästa som finns.


Madde, jag och Ellinor. Världens bästa trio? Antagligen. Älskar sista bilden, Ellinor ba vägrar göra vår jävla vinnarpose, haha. 

..& på tal om festival så köpte jag biljetter till SKOGSRÖJET igår..!!!!!!!! Hell to the yes. Det blir röj i Rejmyreskogen i år igen..! Ska ni dit..? Twisted Sister, Kreator, Lita Ford, Faster Pussycat (äntligen, hoppas dom kommer denna gången), Shotgun, Witchcraft, Sister Sin & Year of the Goat liksom. Bara att åka..!

 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    weeei, jag ska dit! :D tredje året i rad, blir bara bättre och bättre känns det som!

    Svar: Tredje året för mej med..! Vad ser du fram emot mest då..? Ja, det kommer bli aaaaaasbra..!! :D
    queenobscene

    2013-07-17 | 12:11:23
    Bloggadress: http://hardluckwoman.webblogg.se
  • Felicia säger:

    sv: grymt ju! :D finns så jäkla mycket bra band i år, men Twisted sister är jag svinpeppad på (favoritbandet när jag var typ 13, hahah..)!!! För din del då?

    Svar: Eller hur..!! Twisted Sister är jag också svintaggad på. Kreator med, som fan. Sen är jag sjuuukt spänd på hur Shotgun kommer låta. Shotgun Messiah i all sin prakt är ett av mina favoritband, så jag hoppas verkligen på det bästa!
    queenobscene

    2013-07-21 | 19:23:25
    Bloggadress: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här: