queenobscene

Hardcore Superstar

Kategori: Music

Längesen jag lyssnade på Hardcore Superstar, blev sugen på att lyssna efter att ha läst en grym liverecension av Una aka http://rockyroute.blogg.se/ om bandets spelning igår på Sofiero. Hardcore Superstar är ett band som jag tyckt om jävligt länge. När jag var runt 17 så lyssnade jag nästan BARA på HCSS i typ ett halvår.. Helt galet.
 
Tänkte dela med mej av mina 3 favoritskivor med bandet och mina favoritlåtar från respektive skiva..!

Hardcore Superstar 2005



 
Dreamin' In A Casket - 2007





Beg For It - 2009



Vill också ta tillfället i akt och prata om dom nyaste skivorna, "Split your lip" och "C'mon Take On Me". Faa-an vilken skit..! Ärligt talat. Det är så töntigt, jag orkade inte ens lyssna på hela senaste plattan. Känns som målgruppen är 11-12åringar, högst. Vad tycker ni..? Gillar ni deras nya mer popiga sound och lättsmälta texter..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: