queenobscene

Throwback - Augusti 2012

Kategori: Allmänt

Augusti 2012 - vad hände då? Let's take a look, hehe. Jag tycker det är så kul att se tillbaka, hoppas ni också tycker det är kul för här kommer en tillbakablick..! ;)

Hade avslutningsfest på jobbet & vi blev askalas allihop, som ni kanske ser på bilden hahaha.

Var på Skogsröjet och såg både Testament och Anvil! Åh. Kommer ihåg hur lycklig jag var över att få se Testament. Vi krigade oss långt fram, och fan vad bra det var. Anvil (!!!) var också kick-fucking-aaaass. Vi åkte hem en dag tidigt från röjet pga jättekonstiga händelser med min numera expojkvän och kaosväder, synd, men i efterhand känns det hellugnt. Fick se det jag åkte dit för iallafall - LA Guns, Alice Cooper, Testament & Anvil. Fuck yes.
 
Besökte Köpenhamn & svängde inom Christiania - galen upplevelse! Knark överallt helt öppet, kändes svinkonstigt. Skrev i blogginlägget 2012 att "folk sålde hasch som  att det var äpplen" hahaha.
 
Festade i min grymma Mötleyklänning. Åh vad fin den är, måste använda den snarast.
 
Fotograferades av en kvinnlig fotograf ute på Helsingborgs gator. Superkul plåtning & asskön tjej.
 
Började mitt sista år i skolan & skrev att jag och en vän gick ut och drack massvis med vin efter den dagen för att vi varit så duktiga och kommit i tid första dagen, hahaha. Åh.

Gick runt med mitt nitbälte varje dag typ, fan vad snyggt. Undrar vart det har blivit av. Nåja. 
 
Gjorde slut med min dåvarande pojkvän och blev dödskär (!!!) i min nuvarande pojkvän. Augusti var en bra månad för mej, hade så kul & mådde så bra. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fyfan va snygg du är kvinna orkar inte

    Svar: Tack fina anonym, haha!
    queenobscene

    2013-09-03 | 15:56:20

Kommentera inlägget här: