queenobscene

What's uuup

Kategori: Everyday life

Jag fotograferar ingenting jag gör nowadays, glömmer alltid det, och därför orkar jag inte skriva om det. Blir så tradigt utan bilder.. Right? Aja. Summerar helgen och slänger upp en bild som jag tog någon annan gång. Bra va? ;)

I lördags var jag iallafall på mitt livs första utflyttningsfest (haha) hos en vän som ska flytta till Göteborg. Vi var typ 10 brudar och 2 killar som drack champagne, snackade pinsamma fylleminnen och hade det trevligt. Till slut var det bara jag och den blivande göteborgaren kvar. Vi drack lite mer och pratade om allt möjligt. Planerar att åka upp och hälsa på henne så fort jag bara kan.
 
I söndags överraskade min pojkvän mej genom att komma till mej tidigt (tidigt för mej, läs klockan tolvish - halv ett typ) och väcka mej. Vilken fin start på dagen <3 Vi hade en lugn söndag, tittade på dokumentärer om numera utdöda djur som levde under istiden, lagade tacos... En riktig söndags-söndag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: